مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از آماده باش ۱۷۰ آتشنشان کرمانشاه در شب چهارشنبه آخرسال خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 17 March 2020

به گزازش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،آتشپاد غلامرضا رضایی ، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و احتمال حضور اندک مردم در اجتماعات و پیش بینی کاهش حوادث در این شب، گفت: با وجود این شرایط باز هم تمام نیروهای عملیاتی و ستادی آتشنشانی در شب چهارشنبه سوری آماده باش خواهند بود.

به گفته مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه 170 نیروی آتشنشان عملیاتی و ستادی کرمانشاه در شب چهارشنبه سوری آماده باش خواهند بود.

رضایی تصریح کرد: همچنین در این شب تمام یازده ایستگاه آتشنشانی در سطح شهر به همراه تمام ماشین آلات و تجهیزات آماده باش خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای آتشنشانی و کادر درمان و سایر نیروهای امدادی روزهای پرکاری را با توجه به بحث کرونا می گذارنند، گفت: در حال حاضر نیروهای آتشنشان در حال گندزدایی سطح شهر هستند و تمام این روزها نیروها پای کار هستند تا بتوانند مقابله مناسبی با ویروس کرونا داشته باشند.

وی افزود: در این شرایط می طلبد مردم بیش از هر زمان هوای نیروهای امدادی را داشته و از رفتارهای مخاطره آمیز در شب چهارشنبه سوری خودداری کنند.

رضایی تصریح کرد: توان نیروهای امدادی در شرایط فعلی باید صرف مقابله با کرونا شود و در خواست ما از مردم این است که بیش از هر زمان رعایت نکات ایمنی را داشته باشند تا خودشان و دیگران دچار حادثه نشوند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه با بیان اینکه نوجوانان و جوانان بیشترین گروه در معرض آسیب در این شب هستند، از خانواده ها خواست تا کنترل بیشتری روی فرزندان خود داشته و در این شب آنها را تنها نگذارند.

رضایی تصریح کرد: بیشترین حوادث آتش سوزی چهارشنبه سوری سال گذشته مربوط به آتش گرفتن درختان بود و در همین راستا از تمام افراد درخواست داریم تا از برپا کردن آتش زیر درختان خودداری کرده و ترقه و مواد آتش زا را سمت درختان پرتاب نکنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته موارد آتش سوزی منزل هم گزارش شد، از خانواده ها خواست تا از برپا کردن آتش در حیاط منزل و پارکینگ خودداری کرده و از پرتاب کردن مواد آتش زا درون آتش جدا خودداری کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار