فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت:به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اکیپ هایی از ارتش، هلال احمر و نیروی انتظامی در ورودی های شهرستان مستقر شدند.
کد خبر: ۸۳۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 17 March 2020

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پیرو جلسه ای که روز شنبه در استانداری کرمانشاه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار گردید مقرر شد اکیپ هایی از هلال احمر و نیروی انتظامی به همراه کادر درمانی و بهداشتی ارتش در ۵ نقطه از ورودی های شهرستان کرمانشاه و استان مبادرت به انجام تب سنجی و غربالگری مسافران نمایند.

وی در ادامه بیان داشت: بر اساس دستورالعمل صادر شده از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تمامی دهیاری های استان ملزم به انجام عملیات ضدعفونی در سطح روستاها هستند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: صاحبان واحدهای صنفی غیر مرتبط با معیشت مردم به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحدهای خود نموده اند و از دیگر اقدامات مهم واحدهای صنفی اقدام قابل توجه صاحبان برخی از پاساژها است که مبادرت به بخشش اجاره ماه اسفند و یا فروردین مستاجرین خود نموده اند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: لزوم رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن به کنترل و قطع شدن زنجیره ابتلا به بیماری کرونا کمک می کند و با این کار می توان به سیستم درمان و پزشکی کشور کمک کرد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار