معاون سازمان نوسازی و تجهیز مدارس:
معاون نظارت و فنی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: امسال 13 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار به سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 25 August 2015
امان‌الله عباسی در حاشیه نشست شورای اداری و شورای آموزش و پرورش تربت حیدریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان اعتبارات عمرانی که در قانون بودجه در اختیار سازمان نوسازی مدارس کشور قرار گرفته نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میزان اعتبار اختصاص یافته 7 هزار میلیارد ریال برای حوزه تخریب و مقاوم‌سازی مدارس و 4 هزار میلیارد ریال برای حوزه استانداردسازی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در نظر گرفته شده است.

عباسی گفت: با وجود افزایش 100 درصدی اعتبارات در ردیف پروژه‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی، 990 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که جوابگوی تکمیل این پروژه‌ها نیست.

وی گفت: تاکنون با اعتبارات اختصاص یافته بیش از 40 درصد کار انجام شده است.

معاون نظارت و فنی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، جمع‌آوری بخاری‌های چکه‌ای از مدارس را نخستین اولویت این سازمان عنوان کرد و افزود: در صورتی که روند تزریق اعتبار طی دو سال اخیر به همین منوال باشد، بحث استانداردسازی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی طی سه سال آینده تکمیل می‌شود.

وی افزود: در مهر ماه جاری بیش از یک هزار و 200 پروژه و بیش از 7 هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار