حمیدرضا قاسمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا اعتبار دفترچه های بیمه تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تمدید شده است و افراد می توانند بدون مراجعه به مراکز تمدید دفترچه های بیمه، از خدمات مراکز درمانی بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۲۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 07 March 2020

حمیدرضا قاسمی در خصوص تمدید دفترچه ها بیمه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: طبق بخشنامه ای که صادر شده افرادی که زمان اعتبار دفترچه های آن ها در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ به پایان می رسد به هر مرکز درمانی که مراجعه کنند اعتبار آن تا پایان فروردین ۹۹ تلقی می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان تصریح کرد: به این ترتیب شهروندان می توانند بدون نیاز به تمدید به مراکز درمانی مراجعه کنند و خدمات دریافت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمدید دفترچه ها تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ است، بیان داشت: امید است که بعد از اتمام فروردین شرایط به روال عادی برگردد،و به این ترتیب تمدید دفترچه ها به همان روال سابق خواهد بود.

قاسمی تاکید کرد: در خصوص بحث شیوع کرونا هر دستگاهی اقداماتی انجام می دهد ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم و تمهیدات لازم به منظور ضدعفونی کردن محیط و الزامات بهداشتی را برای پرسنل فراهم کردیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار