حسن سلیمانی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با بی توجهی به بحران بیماری کرونا، اعتبارات لازم جهت پیشگیری از شیوع و درمان این بیماری را به استان ها تخصیص نداده و آن ها را در واقع به حال خود رها کرده است.
کد خبر: ۸۲۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 07 March 2020

حسن سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: دولت عزم جدی جهت مقابله با شیوع و درمان بیماری کرونا ندارد و با اینکه باید تمام سازمانی های ذیربط با حوادث غیرمترقبه در پی تهیه امکانات برای استان ها باشند اما شاهد هستیم که به این بیماری به عنوان یک بحران نگاه نمی شود و نسبت به آن بی اهمیت هستند.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه دولت هنوز عمق فاجعه را درک نکرده است و با عدم تخصیص اعتبارات لازم به استان ها و همچنین بی توجهی به درخواست مدیران استانی نسبت به تامین امکانات لازم جهت پیشگیری از شیوع و درمان این بیماری در حال ایجاد بحرانی عظیم در کشور است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته نظارت توسط سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: این کمیته می تواند با نظارت بر عملکرد مدیران کشوری و استانی، عملکرد آن ها در مدیریت بیماری کرونا را رصد کند و در صورت وجود نقاط ضعف آن را گزارش کند و به مردم نیز اطلاع رسانی کند.

حسن سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: دولت می بایست با تخصیص اعتبارات و تامین امکانات لازم از شیوع این ویروس جلوگیری کند.متاسفانه دولت استان ها را به حال خود رها کرده و با عدم استفاده از بندهای قانونی جهت تامین اعتبارات لازم عملا نشان داده است که به این بیماری بی توجه است و آن را اولویت اصلی خود نمی داند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار