خیر الله خزایی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: اقدامات لازم به منظور جلوگیری از ورود و انتشار ویروس کرونا در شهرستان از جمله اطلاع رسانی، آموزش به مردم، ضدعفونی و جلوگیری از برپایی تجمعات انجام شده است.
کد خبر: ۸۲۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 03 March 2020

خیرالله خزائی در خصوص اقدامات انجام شده در شهرستان کنگاور به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در همان روزها نخستین که مواردی در کشور از ابتلای به بیماری کرونا مشاهده شد، چندین جلسه برگزار کردیم و همه دستگاه ها متولی امر شدند.

وی افزود: مساله آموزش و اطلاع رسانی که بر آن بسیار تاکید شده را پیگیری کردیم، ضدعفونی کردن اماکن هم انجام شده و به منظور جلوگیری از برپایی تجمعات که امکان گسترش بیماری را افزایش می دهند، بخشنامه هایی  برای اجتماعات از جمله پنج شنبه بازارو  برپایی آن جلوگیری و ابلاغ کردیم.

فرماندار شهرستان کنگاور بیان داشت: در سطح روستاها نیز اقدامات لازم در حال اجراست و به تمام دهیاری ها ابلاغ کرده ایم تا موارد بهداشتی و مقابله ای را برای جلوگیری از ورود و انتشار ویروس در سطح روستاها انجام دهند، نصب بنر و ارسال پیام ها آموزشی هم در سطح شهر و دستگاه ها دولتی انجام شده است.

خزائی تاکید کرد: کادر درمان و سیستم بهداشتی نیز آمادگی لازم برای پذیرش بیماران و افرادی که دچار ناراحتی می شوند را دارند که خوشبختانه تا کنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان کنگاور گزارش نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار