به مناسبت روز مهندس؛
مراسم روز مهندس با حضور چشمگیر مهندسان عضو سازمان‌هاي نظام مهندسي استان شب گذشته در سالن همايش‌‌هاي شهيد دكتر پاكنژاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 26 February 2015

به گزارش تابناک یزد- این مراسم با خیرمقدم نماينده سازمان بسيج مهندسين استان آغاز شد و سپس مهندس "خلف باغي" ریيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي گزارشي از اهداف و برنامه‌‌هاي سازمان‌‌هاي نظام مهندسي معدن، ساختمان و كشاورزي ارائه کرد.

در ادامه دكتر "پاپلي يزدي" جغرافيدان و نويسنده برجسته كشور، درباره ويژگي‌‌هاي حرفه مهندسي و ضرورت‎‎هاي روز كشور با تكيه بر پشتوانه عظيم فرهنگي و مذهبي و رفتاري جامعه سخن گفت.

وي با ذكر خاطراتي از شيوه زندگي مردم يزد در گذشته، حاضران را به مشاركت در مهندسي فرهنگي جامعه دعوت كرد.

در ادامه مراسم پس از اجراي يك برنامه هنري، مهندس "علیرضا فرشيد" ریيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد به ايراد سخن پرداخت و ضمن تبريك روز مهندسي، رسالت سنگين مهندسان به ويژه در صنعت ساختمان را يادآور شد.

وي همچنين با اشاره به آمار بالاي مهندسان رشته‎‎هاي مختلف به نسبت جمعيت استان، آن را نشانه استعداد و فرهيختگي جامعه توصيف كرد و خواستار همافزايي توان مهندسان رشته‌هاي مختلف اعم از ساختمان، كشاورزي، صنعت و معدن براي پيشبرد توسعه و آباداني استان شد.

فرشيد در پايان، متن بيانيه مشترك سازمان‎‎هاي نظام مهندسي استان را قرائت كرد كه در آن از مسئولان استان درخواست توجه هرچه بيشتر به جايگاه مهندسان براي مشاركت در برنامهريزي‎‎ها و طراحيهاي صنعتي و معدني و توليدي شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه یزد،در پايان مراسم به 14 نفر از برگزيدگان از جمله چهار نفر از مهندسان پيشكسوت سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد شامل دكتر آزيتا اسعدي، مهندس حسين جديدي اردكاني، مهندس علي صادقيان و مهندس جلال پژمان، هدايا و لوح تقديرهايي با امضاي "سید محمد ميرمحمدي" استاندار يزد اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار