معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه الکترونیکی شدن فرایندهای انتخابات نتیجه اهتمام دولت به گسترش خدمات الکترونیک بوده تاکید کرد: الکترونیکی شدن انتخابات آرامش، اطمینان و سهولت را برای مجریان و رای دهندگان پدید می آورد.
کد خبر: ۸۱۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 03 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه،محمدابراهیم الهی تبار در همایش منطقه ای دبیران و مدرسان ستاد انتخابات استانهای کردستان، ایلام، همدان، لرستان و آذربایجان های شرقی و غربی که به میزبانی استانداری کرمانشاه برگزار شده گفت: با سامانه جامع انتخابات و فرآیند الکترونیکی آن شفافیت و رعایت حق الناس محقق شده و کارگزاران انتخابات با آرامش بیشتری عمل خواهند کرد.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از توفیقات دولت بسط و گسترش خدمات دولت الکترونیک بوده افزود: این اهتمام در راستای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از فساد و اختلال بوده و با الکترونیکی شدن انتخابات تخلفات به حداقل رسیده است.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش های بسیار برای اخذ الکترونیکی رای فعلا این امر میسر نشده اضافه کرد: ۲۴مرحله از ۲۵فرایند انتخابات الکترونیکی اجرا میشود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با متفاوت دانستن فضای انتخابات پیش رو با ادوار گذشته تصریح کرد:با توجه به خروج آمریکا از برجام و ترور اقتصادی ایران و تلاش برای کاهش تاب آوری کشور انتخابات اسفندماه می تواند راهگشا و عبور دهنده کشور از این شرایط باشد.

وی تاکید کرد: انتخابات می تواند سرمایه اجتماعی را بروز دهد و اعتقاد مردم را در آینه اعداد و ارقام به نمایش بگذارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه ادامه داد: انتخابات با شکوه محقق نمی شود مگر انکه ابزار کار را داشته و فراهم کرده باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و ایجاد فضای رقابتی در انتخابات تصریح کرد: از بابت فضای رقابتی بسیاری از دلسوزان نگران هستند.

الهی تبار ادامه داد: این مشارکت حداکثری است که می تواند اهداف جمهوری اسلامی را محقق کند و عبور دهنده نظام از طوفان ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار