رقابت‌های قهرمانی و انتخابی کاراته استان خوزستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 02 February 2020

این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید، بخش پسران و دختران، ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه با حضور پرشور و استقبال بی‌نظیر کاراته‌کاهای خوزستانی در اهواز برگزار شد.

در بخش کاتا مسابقات رده سنی نونهالان نیما خیری اهوازی، در رده سنی نوجوانان رضا مرادی، در رده سنی جوانان حسین کاویانی و در رده سنی امید امیرعباس کیایی به عنوان قهرمانی رسیدند.

در بخش کومیته رده سنی نونهالان، مسعودباقری در وزن ٣٥- کیلوگرم، رضا معصوم‌خواه‌ در وزن ٣٨- کیلوگرم، علیرضا عطاف در وزن ٤٢- کیلوگرم، علیرضا سعدی در وزن ٤٦- کیلوگرم، امیرحسین بیگدلی در وزن ٥٥- کیلوگرم و ایلیا جعفری در وزن ٥٥+ کیلوگرم در رده نخست قرار گرفتند.

در رده سنی نوجوانان نیز در وزن ٤٧- کیلوگرم علیرضا لفیطه‌پور، در وزن ٥٢- کیلوگرم محمد عبادی، در وزن ٥٧- کیلوگرم باربد خدادای‌نیا، در وزن ٦٣- کیلوگرم سیدعلی موسوی، در وزن ٧٠- کیلوگرم حسین بریهی و در وزن ٧٠+ کیلوگرم آریا شریفی به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

در رده سنی جوانان نیز در وزن ٥٥- کیلوگرم علی زلالی‌پور، در وزن ٦١- کیلوگرم شایان حاجتی، در وزن ٦٨- کیلوگرم حسین بنی‌اسد، در وزن ٧٦- کیلوگرم امیرمحمد الوندی و در وزن ٧٦+ کیلوگرم محمد برون، رده نخست را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی امید نیز در وزن ٥٥- کیلوگرم علیرضا ابولیان، در وزن ٦٠- کیلوگرم سورنا مرادی، در وزن ٦٧- کیلوگرم علی کیانی، در وزن ٧٥- کیلوگرم حسین شیالی و در وزن ٨٤- کیلوگرم محمدحسین باقری، به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

همچنین در بخش کاتا بانوان، آلا مکاریان، نرگس برهمند، مبینا پوراسدالله و زهرا رضایی به ترتیب در رده نخست رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید قرار گرفتند.

در بخش کومیته رده سنی نونهالان، در وزن ٣٥- کیلوگرم فاطمه محمودی، در وزن ۴۰- کیلوگرم فاطمه حاجتی، در وزن ۴۵- کیلوگرم پارمیس عالی‌محمودی، در وزن ۵۰- کیلوگرم گلشید کوراوند و در وزن ۵۰+ کیلوگرم فاطمه مهری‌زاده به قهرمانی رسیدند.

در رده سنی نوجوانان نیز در وزن ۴۲- کیلوگرم سما سالمی، در وزن ۴۷- کیلوگرم پریا کریمی، در وزن ۵۴- کیلوگرم زهرا داودی‌مهر و در وزن ۵۴+ کیلوگرم نازنین حق‌نژاد، موفق به کسب مقام نخست شدند.

همچنین در رده سنی جوانان، در وزن ۴۸- کیلوگرم شیوا سادات‌مولایی، در وزن ۵۳- کیلوگرم هستی ماپار، در وزن ۵۹- کیلوگرم بهار حضرت‌بیگی و در وزن ۵۹+ کیلوگرم فاطمه جمیلی در رده اول قرار گرفتند.

در رده سنی امید نیز در وزن ۵۰- کیلوگرم ساناز احمدی، در وزن ۵۵- کیلوگرم مروارید امینی، در وزن ۶۱- کیلوگرم مارال مرتضایی و در وزن ۶۸- کیلوگرم مهدیه رئیسی به قهرمانی رسیدند.

نفرات برتر هر وزن نیز به اردوی آماده‌سازی استان جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم‌ملی راه پیدا کردند.

رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی آقایان و بانوان نیز اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کاراته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار