پس از مدت‌ها تعقیب و مراقبت و طی درگیری مسلحانه صورت گرفت
در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر و طی درگیری مسلحانه 2 سارق و شرور مسلح تحت تعقیب به هلاکت رسیدند و یک شرور دیگر نیز دستگیر شد.
کد خبر: ۸۱۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 26 January 2020


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری و سرقت مسلحانه در محورهای مواصلاتی و معابر عمومی شهرستان ایرانشهر، توسط اعضای یک باند حرفه ای سرقت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شباهت شیوه و شگرد وقوع این سرقت ها، کارآگاهان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی اعضای این باند حرفه ای سرقت را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد سرکرده این باند، یکی از اشرار مسلح و سابقه دار است که علاوه بر داشتن سابقه مشارکت در یک فقره قتل عمد مسلحانه، سوابق متعددی در شرارت های سریالی، خرید و فروش سلاح گرم، ایجاد نزاع و درگیری های مسلحانه، تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در سطح شهرستان ایرانشهر و دیگر شهرستان های استان داشته است.
سرهنگ سعادتی بیان داشت: با توجه به نامشخص بودن مخفیگاه اعضای این باند، تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه یافت تا اینکه روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی در پی تحقیقات خود دریافتند که این اشرار مسلح با حضور در یکی از محورهای مواصلاتی قصد سرقت اموال رانندگان عبوری را دارند.

این مقام انتظامی گفت: به منظور دستگیری سارقان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی و رعایت تمامی جوانب احتیاط در محل حاضر و سارقان را که با صورت های پوشیده با 2 دستگاه موتورسیکلت در یکی از محورهای فرعی شهرستان در حال تردد بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.

وی افزود: اشرار مسلح که با مشاهده مأموران خود را در چنگال قانون می دیدند بدون توجه به ایست پلیس شروع به تیر اندازی به مأموران کرده و قصد فرار از محل داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: در مقابله به مثل مأموران و بر اثر شلیک کارآگاهان پلیس آگاهی، سرکرده این باند به همراه یک شرور دیگر در دم به هلاکت رسیدند و یک شرور مسلح دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ سعادتی خاطرنشان کرد : دراین عملیات علاوه بر توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و 9 فشنگ جنگی نیز از سارقان کشف شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان بویژه سارقان مسلح و زورگیر گفت: مأموران نیروی انتظامی با تمام توان در راستاي تأمين نظم و امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هيچ فردي اجازه نخواهند داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار