مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر حفظ و ارتقای وحدت در جامعه گفت: امروز بیشتر نیاز داریم در کنار هم باشیم و در برنامه‌های دهه مبارک فجر نیز اتحاد خودمان را بار دیگر بیشتر به دنیا نشان خواهیم داد.
کد خبر: ۸۱۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 18 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مجید یزدان‌پناه روز شنبه در اولین نشست کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان به منظور برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات لازم برگزاری مطلوب ایام الله دهه مبارک فجر با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هموطنان عزیز که در مراسم خاکسپاری این شهید جان خود را از دست دادند و جانباختگان هواپیمای مسافربری اوکراینی، افزود: شهادت سردار سلیمانی آزادگان جهان را نگران کرد و شاهد بودیم که این سردار رشید اسلام چه جایگاهی در بین عموم دارد و این امر باعث اتحاد بیش از پیش ملت شد.

وی اظهار داشت: اگر امروز در کشور امنیتی هست، این امنیت را مدیون رشادت‌های شهدای عزیزمان هستیم چراکه این عزیزان با خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز شاهد هستیم که این نهال به درختی تنومند تبدیل شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه از حسن توجه و همکاری دستگاه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و گفت: آغاز گام دوم انقلاب اسلامی با شهادت حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی ویژه‌ای به خود گرفت.

عباس سروری افزود: چهلمین روز شهادت این سردار بزرگ مصادف است با 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی که در جای خود به شکوه این روز بزرگ افزوده است.

آموزش و پرورش استان کرمانشاه ۳۰ هزار معلم، ۳۰ هزار بازنشسته و ۳۵۰ هزار دانش آموز دارد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار