ایسنا/کرمانشاه تیم هیات کبدی کرمانشاه در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به یک پیروزی و یک شکست رسید.
کد خبر: ۸۱۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 17 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مختار صیدی رئیس هیات کبدی کرمانشاه ، بااشاره به برگزاری هفته چهارم و دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کبدی، اظهار کرد: در رقابت‌های این هفته که به میزبانی گرگان برگزارشد، تیم ما در دیدار اول خود توانست از سد تیم خراسان رضوی عبور کند و این تیم را با نتیجه 51 بر 46 شکست دهد.

وی تصریح کرد: در دیدار دوم این هفته نیز برابر تیم قدرتمند سرخنکلانه گرگان قرار گرفتیم که این تیم با بهره گیری از امتیاز میزبانی توانست تیم ما را شکست دهد.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه اضافه کرد: فضای سالن مسابقه در این دیدار کاملا به نفع تیم حریف بود و آنها توانستند با حمایت هواداران پرشور و بازیکنان مجربی که داشتند، با نتیجه 56بر 36 بر ما غلبه کنند.

وی تصریح کرد: تمامی رقابت‌های دور رفت لیگ برتر کبدی به میزبانی تهران برگزار شد و هر هفته تیم را بدون دغدغه به رقابت‌ها اعزام می‌کردیم، اما برای رقابت‌های هفته چهارم گرگانی ها میزبان شدند و همین مسئله کمی کار را برای اعزام تیممان سخت کرد.

صیدی افزود: طولانی بودن مسیر رفت به گرگان کمی بازیکنانمان را خسته کرد و از سوی دیگر مشکلات مالی تیم هم روی روحیه آنها تاثیرگذاشته بود.

وی یادآورشد: تمامی بازیکنانی که ما در اختیار داریم بازیکنان بومی و کم تجربه‌ای هستند، درحالی که تیم‌های حریف بازیکنان ملی پوش و قدرتمندی جذب کرده‌اند.

رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه در پایان یادآورشد: طی چهار هفته‌ای که از رقابت‌های لیگ برتر کبدی پشت سر گذاشته‌ایم، چهار پیروزی و چهار شکست بدست آورده و اکنون نیز در رده پنجم جدول لیگ قرار داریم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار