فرامرز رحمتی زاده گفت: با احداث پارک های متعدد سرانه فضای سبز شهر کرمانشاه به ۸/۶ متر خواهید رسید.
کد خبر: ۸۱۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 16 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، فرامرز رحمتی زاده مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در نشست خبری که در شهرداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: با تغییر نام سازمان پارک ها به سازمان سیما، منظر و فضای سبز اساسنامه این سازمان نیز تغییر کرد و زیبا شناختی و زیباسازی فضاهای سبز شهری در راس فعالیت های این سازمان قرار گرفت. به همین جهت مهم ترین فعالیت این سازمان در راستای زیبا سازی فضای سبز شهری کشت انواع مختلف گونه های و تنوع رنگ این نوع گیاهان است.

وی در ادامه گفت: در راستای این زیباسازی هرس درختان و گیاهان در بلوارها آغاز شده است که این عمل تکمیل کننده هرس سال قبل است.علاوه بر زیباسازی هدف دیگر از انجام هرس درختان و گیاهان، جوان سازی فضای سبز شهری و از بین بردن آفات و بیماری های درختان و گیاهان است.

رحمتی در ادامه با اشاره به آماده سازی فضای شهری جهت استقبال از عید نوروز ابراز داشت: از برنامه های در دست اجرای سازمان منظر، سیما و فضای سبز شهرداری کرمانشاه، آماده سازی فضاهای سبز شهری جهت استقبال از نوروز است که طبق این برنامه در اسفند ماه تنوع گونه های گیاهی و تنوع طرح و کشت فضای سبز شهری افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در ادامه این نشست بیان داشت: تعداد ۷۰۰۰۰ گلدان جهت آماده سازی فضای سبز شهری خریداری شده و این گلدان ها در اسفند ماه با درختچه هایی که ارتفاع آن حتی به ۵ متر هم می رسد نصب خواهد شد.این گلدان ها ظرف مدت ۱۵ تا ۲۰ روز نصب خواهد شد و اکثر آن ها در بلوارها قرار خواهند گرفت.

وی در پایان این نشست اظهار کرد: سرانه فضای سبز شهر کرمانشاه ۸/۲۳ متر است که با احداث پارک های متعدد در مناطق ۸ گانه به دنبال افزایش این سرانه هستیم.در حال حاضر در این مناطق ۸ گانه ۱۸ پارک در دست احداث است که با اتمام عملیات اجرایی این پارک ها سرانه فضای سبز شهر کرمانشاه به ۸/۶ متر خواهد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار