دبیر جمعیت پیروان زینب(س) استان فارس با تاکید بر استراتژی شهید سپهبد سلیمانی مبنی بر تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت به‌عنوان مهمترین استراتژی شیعه، گفت: تهدیدها را با استراتژی شهید سلیمانی و وحدت و تبعیت از ولایت به فرصت تبدیل کنیم.
کد خبر: ۸۱۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 09 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:فاطمه خسروپور با ابراز تاسف از شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: داغ شهادت مالک اشتر انقلاب و سیدالشهدای جبهه مقاومت بر دل‌هایمان مانده است و تسکین یافتنی و فراموش شدنی نیست.

او با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی امروز به نماد وحدت ملی و سرمایه راهبری ما در جهان تبدیل شده است، افزود: امروز نام "حاج قاسم" نقطه وصل همه سوگواران عالم حتی آزادگان غیر ایرانی و غیر مسلمان است و دنیا کمتر همبستگی عاطفی را اینچنین به خود دیده است.

دبیر جمعیت پیروان زینب(س) فارس با تصریح بر وحدتی که در پی سوگ سپهبد شهید سلیمانی به وجود آمده است، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم فرمودند "وحدتی که در زیر تابوت شهید سلیمانی و شهدای همراهش حاصل شد، باید محفوظ بماند و جهت‌گیری مردم باید تکریم از شهدا و مردان انقلاب و ارزش‌های انقلاب باشد."

خسروپور با بیان اینکه تاکید شهید سلیمانی بر سرباز ولایت بودن بود، خاطرنشان کرد: این وحدت و انسجامی که در جامعه در پی شهادت مالک اشتر امام انقلاب به وجود آمده است، باید با تاسی از ولایت ادامه پیدا کند.

این فعال رسانه‌ای با تاکید بر استراتژی شهید سپهبد سلیمانی مبنی بر تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت به عنوان مهمترین استراتژی شیعه تصریح کرد: با شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت، خون وی به بزرگترین فرصت تاریخی تشیع تبدیل خواهد شد و شاهد بقیه ثمرات آن در حوزه داخلی و خارجی و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی خواهیم بود.

او با اشاره به برکات خون شهید سلیمانی بیان کرد: به‌زودی شاهد اوج امواج بیداری اسلامی در منطقه علیه آمریکا و صهیونیزم خواهیم بود.

به گفته خسروپور، انسجام و وحدتی که این روزها شاهد هستیم تنها در مقاطع خاصی از انقلاب شاهد بوده‌ایم و امروز می‌بینیم جز عده‌ای محدود که نه هویت دینی و نه هویت ملی دارند، همه جامعه و گروه‌های سیاسی این جنایت را محکوم کرده و خواستار انتقام سخت بودند.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر بهره بردن از استراتژی سپهبد شهید سلیمانی، تاکید کرد: باید از این فرصت تاریخی که از برکت خون مالک اشتر انقلاب به وجود آمده، استفاده کرده و با حفظ وحدت و اتحاد و انسجام در سایه پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب، دشمنان را از خاورمیانه بیرون کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار