محمد حسین محبی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت:بیشتر کشورهای خارجی بدلیل همزمانی این مسابقات با عید کریسمس نتوانستند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند .
کد خبر: ۸۱۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 08 January 2020

محمد حسین محبی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه با حضور کشتی‌گیرانی از ایران، ارمنستان، اوکراین و روسیه در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره)کرمانشاه آغاز شد که این مسابقات در روزهای ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ دی ماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود و ۷۱ کشتی‌گیر از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات حضور دارند، این مسابقات در ۱۰ وزن بین ۶ تا ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند، برگزار می شود.


وی در ادامه در خصوص حضور نداشتن بیشتر کشورهای خارجی گفت: به علت همزمان شدن این رقابت ها با عید کریسمس بیشتر کشورهای خارجی نتوانستند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و همچنین همزمان شدن با مسابقات گزینشی در ایتالیا برای کسب سهمیه المپیک خیلی از تیم های خارجی در آنجا حضور پیدا کردند.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه با اشاره به اوضاع کشور که به دلیل شهادت سردار سلیمانی قاسم سلیمانی بسیاری از کشورها از حضور در این رقابت‌ها امتناع کردند گفت :تمام کشتی‌گیران ایران به جز چند نفر در این رقابت‌ها شرکت می‌کند که گزینشی انتخابی تیم ملی است و از سطح بالایی برخوردار است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار