فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت:باتوجه به اهمیت مسئله بهداشت و سلامت باید برنامه مدون،مشخص و همچنین اهداف جامع سلامت در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۱۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 08 January 2020

ضرورت برنامه ریزی مدون در زمینه بهداشت و سلامت شهرستان سنقر و کلیایی

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد ناصر معصومی زاده فرماندار شهرستان در جلسه مجمع سلامت شهرستان اظهارکرد :به جهت حل مشکلات حوزه بهداشت و سلامت شهرستان باید شاخص های مربوطه در این زمینه مشخص و آسیب شناسی شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های مجمع خیرین در این شهرستان افزود:با کمک این مجمع اقداماتی با محوریت بهداشت و سلامت انجام شد که سنقروکلیایی را جزء شهرستان های پیش رو در این زمینه قرار داد.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به اهمیت بیمه اجتماعی تصریح کرد: در زلزله اخیر که رخ داد در روستاها مصدومانی داشتیم که برای درمان دچار مشکل شدند دولت کمک های زیادی به مصدومان کرد اما اگرروستاییان بیمه تامین اجتمایی داشتند کمک شایانی برای مردم و دولت بود.

معصومی زاده تاکید کرد: انجام اقدامات لازم جهت ساخت همراه سرا و خرید تعدادی از دستگاه های ضروری پزشکی در چند ماهه اخیر از فعالیت های خود جوش مجمع خیرین شهرستان سنقروکلیایی بوده است .

در ادامه فریبرز نجفی مهر مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خاطر نشان کرد: مجمع سلامت به دنبال مطالبه گری است و تلاش میکنیم مشکلاتی که در شهرستان حل نمیشود و نیازمند اعتبار یا پیگیری استانی دارد را پیگیری میکنیم

نجفی در پایان ابراز کرد: در میان شهرستان های استان اتحاد و انسجام خیرین شهرستان سنقروکلیایی مثال زدی و قابل تقدیر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار