غلامرضا چامه در گفتگو با تابناک:
معاون آبخیزداری منابع طبیعی کرمانشاه گفت: شهرستان کرمانشاه بیشترین سهم از اعتبارات استان، از محل صندوق توسعه ملی را به پروژه ها آبخوانداری اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۱۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 07 January 2020

غلامرضا چامه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حوزه های آبخیز آهوران منطقه جلالوند بخش سرفیروزآباد و بخش بیلوار تنگ کنشت حوزه شهری شمال شهر کرمانشاه کار شده است.

وی افزود: حوزه آبخیز آهوران همچون حوزه آبخیز سیاه خور اسلام آباد با اعمال مدیریت جامع حوزه های آبخیز فعالیت آبخیزداری، کاملا در خدمت مدیریت جامع حوزه آبریز است.

معاون آبخیزداری منابع طبیعی کرمانشاه افزود: این دو حوزه در کارگروه مدیریت حوزه های آبخیز مطرح شده است و معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری ریاست این کارگروه را به عهده داردو هدف این کارگروه تقویت و انسجام سازمانی بین ادارات ذیربط در حوزه جلب مشارکت مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی فعالیت‌های اجرایی حوزه به منظور بهبود معیشت مردم و حفظ اکوسیستم و همچنین حفظ آب و خاک منطقه است.

 چامه با اشاره به اینکه حوزه آبخیز آهوران یکی از مناطق محروم و دور افتاده استان است، گفت: این منطقه از بسیاری از امکانات رفاهی و اجتماعی محروم بوده و دچار فقز فرهنگی، اقتصادی است، که امید است با طرح مشکلات و همچنین پیشنهاداتی که از سوی خود مردم برای بهبود وضعیت اقتصادی، معیشتی و فرهنگی داده می‌شود، همکاری کارشناسان ادارات ذیربط چکش‌کاری شده و در کارگروه شهرستانی و استانی مطرح و بهترین تصمیمات ممکن با همکاری مردمی که در کارگروه حضور دارند برای اجرا در عرصه و حوزه آبخیز انتخاب و اخذ شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار