ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه گفت: درسال‌های گذشته تمامی استخر‌های استان طبق ماده ۸۸ با قرارداد‌های چندساله به بخش خصوصی و چند هیات واگذار شده و اکنون ما هیچ جایی برای تمرین ورزشکارانمان نداریم.
کد خبر: ۸۱۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 07 January 2020

به گزارش خبرگزاری تانباک کرمانشاه به نقل از ایسنا، شادی قیاسی ، با اشاره به عدم حضور نماینده‌ای از کرمانشاه در رقابت‌های امسال لیگ برتر نجات غریق کشور، اظهار کرد: هرچند این پتانسیل را داریم که در هر دو بخش مردان و زنان در لیگ برتر نماینده‌ای داشته باشیم و حتی رئیس فدراسیون نیز قول‌هایی برای حمایت از ما داده بود، اما در نهایت بنا به دلایلی امکان حضورمان در رقابت‌های امسال فراهم نشد.

وی تصریح کرد: مشکلات زیرساختی که در این رشته داریم، باعث شده تا نتوانیم لیگ استانی را راه اندازی و در رقابت‌های لیگ برتر کشور شرکت کنیم.

رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه که به تازگی این مسئولین را بر عهده گرفته، تصریح کرد: طی چندسال اخیر تمامی استخرهای دولتی کرمانشاه طبق ماده 88 با قراردادهای چندساله به بخش خصوصی و هیات‌های دیگر واگذار شده و اکنون دست ما خالی است و هیچ جایی برای تمرین نداریم.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم در هفته چند نوبت تمرین داشته باشیم، مجبور به نامه نگاری با اداره کل و تعامل با هیات‌هایی هستیم که استخر در اختیار دارند.

قیاسی اضافه کرد: قطعا دو یا سه جلسه تمرین در هفته آن هم در زمانی خیلی محدود نمی‌تواند ورزشکاران ما را برای حضور در رقابت‌های مختلف آماده کند و خیلی از مواقع بدون تمرین به مسابقات می‌رویم، چه برسد به اینکه بخواهیم لیگ استانی را راه اندازی و در لیگ برتر شرکت کنیم.

وی تاکید کرد: ورزشکاران و قهرمانان ما نسبت به این وضعیت اعتراض دارند، اما راهی هم نداریم که بخواهیم این مشکل را رفع کنیم.

رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه در ادامه به وظیفه نظارتی این هیات بر فعالیت استخرها اشاره کرد و گفت: درحال تهیه بانک اطلاعاتی از استخرهای استان هستیم تا شرایط و وضعیت هرکدام از این اماکن آبی را ثبت کنیم.

وی تاکید کرد: در هر فصل با همکاری چند ارگان ذیربط بازرسی‌هایی را از استخرها داریم و برای فصل زمستان هم در یکی دو هفته آینده بازرسی‌ها را آغاز خواهیم کرد.

قیاسی اعلام کرد: هرچند براساس بازرسی‌هایی که در ماه‌های گذشته از استخرهای استان انجام شده وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سالهای قبل شاهد بودیم، اما برای ارتقاء شرایط کنونی هم تلاش می‌کنیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار