امید حاج محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: کشتارگاه ها در تامین بهداشت، سلامت عمومی و امنیت غذایی نقش بسزایی دارند و رعایت این موارد سبب جلب اعتماد شهروندان می شود.
کد خبر: ۸۱۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 01 January 2020

امید حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کشتارگاه ها باید در جهت تامین بهداشت، سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی رعایت موازین بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: موازین بهداشتی علاوه بر اینکه با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد، عدم رعایت آنها می‌تواند موجب از دست دادن اعتماد مردم و در نتیجه کاهش تولید کشتارگاه شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه به خدمات رایگان دامپزشکی در طول 41 سال انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: این خدمات دارای دو جنبه اقتصادی و بهداشتی است چرا که هم تضمین کننده سلامت دام است و هم سلامت دامدار را از منظر بیماری های مشترک تضمین می کند.


حاج محمدی در پایان از کشتار های غیر مجاز و زنده فروشی مرغ سخن به میان آورد و ابراز داشت: یکی از چالش ها و معضلات این آسیب اجتماعی، کم شدن آمار کشتارگاه ها و پایین آمدن سود آن هاست و لازم است کلیه دستگاه های ذیربط در جهت ساماندهی و رفع این مشکل تلاش کنند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار