در آخرین روز کاری هفته شاهد افزایش قیمت در بازار ارز و طلا بودیم.
کد خبر: ۸۰۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 26 December 2019

به گزارش خبرنگارتابناک کرمانشاه،صرافی های بانکی امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را تغییر ندادند و به مانند دیروز قیمت خرید دلار ۱۲۸۷۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲۹۷۰ تومان اعلام شد.قیمت خرید یورو نیز ۱۴۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴۲۵۰ تومان تعیین شد.

براساس این گزارش،در بازار آزاد اما شاهد افزایش قیمت در مارکت ها بودیم. امروز هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۱۳۲۵۰ تومان معامله شد و یورو نیز با افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴۷۰۰ تومان قیمت خورد.

همچنین ،هر گرم طلای ۱۸ عیار افزایش ۵۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و هم اکنون ۴۷۰۰۰۰ تومان قیمت دارد.هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۰۰۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۰۳۰۰۰۰ تومان قیمت خورد.

گفتنی است،هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با ۲۶۰۰۰ تومان افزایش ۴۵۹۸۰۰۰ تومان قیمت خورد و هر قطعه سکه طرح قدیم با ۴۰۰۰۰ تومان افزایش در این لحظه ۴۵۹۹۰۰۰ تومان قیمت دارد.نیم سکه و ربع سکه نیز از این افزایش ها بی بهره نماندند و به ترتیب ۲۳۶۹۰۰۰ تومان و ۱۴۶۰۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

لازم بذکر است،در بازارهای جهانی نیز شاهد افزایش قیمت در طلا بودیم.هر انس طلای جهانی با ۵ دلار افزایش نسبت به روز گذشته در این لحظه ۱۵۰۳/۷۵ دلار قیمت دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار