در سومین روز کاری هفته ارز و طلا سقوط قیمتی شدیدی را تجربه کردند.
کد خبر: ۸۰۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 23 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی‌های بانکی امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را تغییر ندادند و به مانند روز گذشته قیمت خرید دلار را ۱۲۸۸۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲۹۸۰ تومان تعیین کردند. قیمت خرید و فروش یورو نیز به مانند روز گذشته به ترتیب ۱۴۱۵۰ و ۱۴۲۵۰ تومان اعلام شد.


در بازار آزاد، اما امروز شاهد افت محسوس قیمت‌ها بودیم. هر دلار آمریکا با کاهش ۳۵۰ تومانی هم اکنون ۱۳۰۰۰ تومان قیمت دارد و یورو با ۴۰۰ تومان کاهش ۱۴۴۵۰ تومان معامله شد.


هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۰۰۰ تومانی در این لحظه ۴۵۸۰۰۰ تومان قیمت دارد و هر مثقال آن با کاهش ۱۱۰۰۰ تومانی ۱۹۸۶۰۰۰ تومان قیمت دارد.


هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با کاهش ۲۰۰۰۰ تومانی ۴۴۹۸۰۰۰ تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش ۴۴۷۹۰۰۰ تومان قیمت دارد. نیم سکه و ربع سکه نیز هر دو کاهش ۱۰۰۰۰ تومانی را تجربه کردند و هر کدام به ترتیب ۲۳۳۹۰۰۰ تومان و ۱۴۴۰۰۰۰ تومان قیمت داشتند.


در بازار طلای جهانی برخلاف بازار داخلی شاهد رشد قیمت بودیم. پس از دو روز تعطیلی با باز شدن مارکت‌های جهانی شاهد افزایش شدید قیمت طلا بودیم به طوری که هر انس طلای جهانی با ۷ دلار افزایش هم اکنون ۱۴۸۴/۵۰ دلار قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار