سیدضیاءالدین حزنی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی روستایی مازندران در نوشهر شهرستان نوشهر اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مردم از روستاها، محلات، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌های غیرنظامی است
کد خبر: ۸۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 21 August 2015
به گزارش تابناک نقل شده بلاغ بروایت از نوشهرآنلاین، سیدضیاءالدین حزنی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی روستایی مازندران در نوشهر شهرستان نوشهر اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مردم از روستاها، محلات، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌های غیرنظامی است و در حقیقت از روز اول با مردم وی مردم‌داری و مردم‌نوازی را از رویکردهای اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: سپاه در کنار تمام ماموریت‌های خویش به دنبال محرومیت‌زدایی و محروم‌نوازی است.
فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر با اشاره به دیگر اهداف این قرارگاه خاطرنشان کرد: کاهش فقر و محرومیت، پیوند مردم با نظام جمهوری اسلامی، ایجاد محبوبیت برای نظام، اثبات کارآمدی نظام، ایجاد بارقه امید و نشاط در مردم، رشد اقتصادی مردم و بهبود وضعیت معیشت مردم از مهم‌ترین این اهداف است.
وی نمایش شکوه نظام، حفظ شور و شعف برای پاسداری از نظام و جلوگیری از کاهش شور و شوق و حل مشکلات مردم محروم و ترمیم خرابی و آبادانی کشور را از دیگر اهداف پروژه‌های محرومیت‌زدایی روستاها بیان کرد.
حزنی با بیان اینکه چگونگی عرض ادب به ساحت شهدا توسط مردم را مثال‌زدنی خواند و افزود: مازندران یکی از استان‌هایی است که در زمینه ساخت و بازسازی مساجد و حوزه‌های علمیه به دلیل کمبود مسجد و روحانی مشکل داشته و نیاز به حمایت دارد.
وی عنوان کرد: 80 درصد از طرح‌های ما زود بازده و عام‌المنفعه است و بدون مهندسی فنی و تخصصی در راستای محبوبیت‌زایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و کارآمدی برای این نظام است.
فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر با بیان اینکه ورود ما به حوزه طرح‌ های عمرانی محرومیت‌ زدایی صرفا به معنای اینکه مسئول محرومیت‌ زدایی باشیم نمی باشد، تصریح کرد: ۹۰درصد از پروژه‌‌‌های قرارگاه سازندگی قرب کوثر در قالب پروژه‌های عمرانی است و همچنین این قرارگاه در بخش کشاورزی نیز در ۹استان کشور پروژه‌های قابل توجهی را اجرایی کرد.
وی با تاکید بر راه‌اندازی مجمع خیرین مسجد ساز در استان مازندران، بیان کرد: با دقت در سابقه کارآیی مساجد در طول تاریخ کشور ما خدمت به نظام از سوی مساجد برای همه روشن است، بنابراین برای ساخت و تکمیل مساجد باید اقدامات اساسی صورت بگیرد.
حزنی در پایان حمایت از طرح‌های زکات را ضروری برشمرد و گفت: ارائه آمار و اطلاعات مربوط به روستاهای محروم استان مازندران، آمارمربوط به تعداد مساجد استان و گزارشی از فقر و محرومیت در روستاهای این استان از مهم‌ترین درخواست‌های قرارگاه سازندگی قرب کوثر برای کاهش محرومیت‌زدایی در تمام روستاهای کشور است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار