محمد حسین محبی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: مسابقات انتخابی تیم استان برای حضور در جام تختی برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 26 November 2019

 

محمد حسین محبی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مسابقات انتخابی بزرگسالان جام تختی ۳ آذر ماه در خانه کشتی برگزار شد و این مسابقات در 8 وزن از 10 وزن برگزار و نفرات برتر این مسابقات مشخص شد.


وی خاطر نشان کرد:مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی به میزبانی کرمانشاهو انتخابی این مسابقات  از ۱۶ تا ۱۸ دی ماه به میزبانی تهران برگزار می شود .

 محبی در ادامه افزود: استان کرمانشاه به واسطه کسب عنوان سومی تیمی در مسابقات قهرمانی کشور 10 سهمیه در این مسابقات خواهد داشت. این سهمیه بجز5 سهمیه کسب شده توسط بهزاد بهروزی راد، خیراله قهرمانی، حامدرشیدی و جوادنظری در مسابقات کشوری برسکوی سومی ایستاده اند و محمدمرادی با وزن 125 کیلوگرم در مسابقات آسیایی امیدها در مغلوستان به عنوان سومی دست یافت، می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد : با نظر کادر فنی دو کشتی گیر سیدعلی عظیمی در وزن 57 کیلوگرم و علی آقایی در وزن 74 کیلوگرم از مسابقات انتخابی معاف شدند که به همراه 8 کشتی گیر برتر اوزان 8 گانه و 5 کشتی گیر دارای سهمیه انفرادی در مسابقات انتخابی جام تختی حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت کشتی استان در پایان گفت: کرمانشاه تا این لحظه به طور مستقیم 4 کشتی گیر دارای سهمیه در جام جهان پهلوان تختی بهمن تیموری، ارشک محبی و یداله محبی کشتی گیران دارای سهمیه مستقیم حضور درجام جهان پهلوان تختی هستند.

 

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار