امید قادری در گفت و گو با تابناک:
مدیر کل میراث فرهنگی کرمانشاه، از برپایی جشنواره اقوام و حضور میراث فرهنگی در این جشنواره خبر داد و گفت: ۲۱ استان در زمینه‌های صنایع دستی و مواد غذایی در نمایشگاه حضور دارند.
کد خبر: ۸۰۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 25 November 2019

امید قادری در خصوص برپایی جشنواره اقوام در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه کرمانشاه اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان جشنواره اقوام از 3 آذر تا 8 آذر ماه جاری در پارک شاهد محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی استان  برپا شده است.

 وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی در این جشنواره حاضر است و در غرفه اختصاصی ۸ صنعتگر فعال می باشند.

 مدیر کل میراث فرهنگی با اشاره به شرکت صنعتگران در رشته های مختلف در این جشنواره عنوان کرد: صنعتگران صنایع دستی در رشته های مختلف گلیم، البسه محلی، چوب، چرم و آینه کاری  از استان های مختلف در این جشوراه حاضر حضور دارند.

 قادری تصریح کرد:استان‌های کرمانشاه، همدان، خوزستان، آذربایجان غربی و شرقی، خراسان، بوشهر، گیلان و لرستان از جمله استان‌هایی هستند که صنایع دستی و سوغات خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده اند.

وی از حضور بنیاد کارآفرینی جهت ارائه صنایع‌دستی خبر داد و گفت: یک کانتر جهت حضور راهنمایان گردشگری برای ارائه توضیح در خصوص جاذبه های گردشگری استان فراهم شده است.

 مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه در پایان ابراز داشت:گروه‌های موسیقی استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی و کرمانشاه جهت ایجاد روحیه نشاط مردم هنرنمایی می کنند و همزمان در محوطه نمایشگاه سیاه چادرهای عشایری نیز برپا می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار