نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف مدیریت راه آهن کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 25 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،  احمد صفری  از وضعیت نامناسب راه آهن کرمانشاه ابراز گلایه کرد و اظهار داشت: در حال حاضر سرعت و زمان حرکت قطار در استان بسیار نامناسب است و همچنین تعداد سفرها بسیار کم است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: با این همه هزینه ای که برای راه آهن کرمانشاه شده است اصلا پذیرفته نیست که چنین رها و به فراموشی سپرده شود.

صفری اشاره ای به دهکده لجستیک داشت و افزود: در بحث انتقال سند زمین که متعلق به شهرک های صنعتی است اول باید مشکلات را حل و فصل کرد و بعد نسبت به جانمایی آن اقدام می کردند   

وی گفت: استاندارد لجستیک ۲۸۰ هکتار زمین است که کرمانشاه ۲۴۰ هکتار دارد و باید این امر نیز پیگیری شود تا در ادامه با مشکل مواجه نشود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بحث جذب سرمایه گذار و روش واگذاری نیز باید ابتدا کل هزینه های زیربنایی و روبنایی به جهت تشویق سرمایه گذار را خود راه آهن قبول کند و بعد واگذار شود.

وی همچنین عدم احداث خط های آنتنی برای صنایع استان را یکی دیگر از ضعف های راه آهن کرمانشاه دانست و گفت: نیاز است جلسه مشترکی به این منظور تشکیل شود و مشکلات سر راه این امر را حل و فصل کنیم.

وی از تعیین تکلیف مدیریت راه آهن کرمانشاه خبر داد و افزود: بالاخره پس از ۲ سال و ۸ ماه از افتتاح این پروژه استان کرمانشاه دارای مدیر خواهد شد.

صفری گفت: بر این اساس انتظار است استان کرمانشاه را به صورت ویژه ببینید و نسبت به جذب نیروهای بومی که قصد دارند در راه آهن کرمانشاه مشغول شوند اقدامات لازم صورت بگیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار