فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند با آتش زدن چند بانک پایه‌های این نظام سست نمی‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 23 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سردار بهمن ریحانی در همایش هم‌اندیشی با سران ایلات و عشایر استان کرمانشاه که امروز(دوم آذر) به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: همه دشمنان قسم خورده نظام در حوادث بنزینی اخیر از ترامپ و پمپئو گرفته تا سلطنت طلب‌ها و منافقین همه با هم متحد شده و احساس کردند با ایجاد اغتشاش و آتش زدن چند بانک، پایه های نظام سست می‌شود.

ریحانی با تاکید بر اینکه باید به دشمنان زخم خورده انقلاب تیر خلاص بزنیم، گفت: مردم بصیر و آگاه استان کرمانشاه قطعا در راهپیمایی حمایتگرانه خود از نظام که قرار است فردا (سوم آذر) در کرمانشاه برگزار شد، بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از نظام ثابت خواهند کرد و دشمنانشان را از پا در خواهند آورد.

وی ادامه داد: توطئه چینی دشمنان برای ضربه به انقلاب از طریق جوانان ادامه دارد و دشمنان امروز به دنبال به انحراف کشاندن و به حاشیه بردن جوانان هستند، لذا باید مراقب جوانان باشیم تا فریب دشمنان را نخورند.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) خدمات زیادی برای گسترش دین خدا انجام داد، گفت: اگرچه ما در سال های قبل از انقلاب هم مسلمان بودیم و نماز می خواندیم و روزه می‌گرفتیم، اما امام خمینی(ره) یک بازنگری و بازفهمی از دین اسلام ارائه و نگاهمان به دین را عوض کرد.

 ریحانی اضافه کرد: امام خمینی(ره) دین اسلام را زنده کرد و به همگان نشان داد که دین اسلام دین کمک به مظلومان و برائت جستن از ظالمان است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج، اظهار کرد: ایشان بر مبنای یک تفکر الهی بسیج را شکل داده و با تشکیل بسیج به دنبال تشکیل ارتشی بزرگ برای بیمه کردن انقلاب و صدور آن به دنیا بود.

ریحانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) روزهای پرچالش امروز را به خوبی می‌شناخت و برای مقابله با این دشمنی ها و برای ماندگاری انقلاب بسیج را بنیان نهاد، تصریح کرد: امروز کشورهای مختلف دنیا از سوریه و عراق و لبنان گرفته تا کشورهای آمریکای لاتین و... بر مبنای تفکر بسیج اقدامات آزادی خواهانه و جنبش هایی علیه ظالم را آغاز کرده اند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه از عشایر به عنوان یکی از بسترهای زیبای تفکر بسیج در چهل ساله پس از پیروزی انقلاب یاد کرد و افزود: عشایر همواره از جهت عِدّه و عُدِه در صحنه های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب در کنار اسلام بوده و در نهضت ها و جنبش های مردمی برعلیه استبداد ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه در جریان پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی عشایر همواره در کنار نظام بودند، کما اینکه بخشی از شهدای عشایر استان زمان شهادتشان به قبل از شروع رسمی جنگ تحمیلی بر می گردد، تاکید کرد: بخش زیادی از پیروزی های کشور را مدیون عشایر هستیم و دشمنان هم از اثرگذاری عشایر مطلع هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نمی توانند وحدت و همبستگی بین مردم را ببینند و برای تفرقه افکنی بین آنها به دنبال تفرقه افکنی قومی و مذهبی بین مردم هستند، گفت: شاید وجود تنوع فرهنگی و قومی و مذهبی که به وضوح در کرمانشاه دیده می‌شود می توانست برای کشور تهدید باشد، اما در استان کرمانشاه این تنوع به فرصتی برای حراست از اسلام و انقلاب تبدیل شده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از استان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور یاد و اضافه کرد: جامعه عشایری با تکیه بر روش های علمی می توانند میزان تولیدات کشاورزی استان را متحول کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار