رئیس هیأت سه‌گانه استان کرمانشاه گفت: تعداد ورزشکاران این رشته ورزشی با توجه به برنامه‌های همگانی و قهرمانی در هیأت سه‌گانه، بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرده‌اند.
کد خبر: ۷۹۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 20 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فاطمه واحدی ، اظهار داشت: از ابتدای مدیریت هیأت جدید در رشته سه‌گانه برنامه‌های همگانی و قهرمانی بسیار زیادی در دستور کار هیأت قرار گرفت و همین مساله سبب افزایش تعداد مخاطبان این رشته است.

رئیس هیأت سه‌گانه استان کرمانشاه در خصوص جهش جذب مخاطب در رشته‌های این ورزش، گفت: با توجه به برنامه‌های همگانی و قهرمانی در هیأت سه‌گانه تعداد ورزشکاران این رشته بیش از 300 درصد رشد کرده‌اند.

وی ادامه داد: برگزاری چندین دوره استعدادیابی در سنین مختلف و در بخش آقایان و بانوان سبب شده که ورزشکاران بسیار مستعدی برای فعالیت در این رشته ورزشی شناسایی و تحت تربیت قرار بگیرند.

واحدی در ادامه با اشاره به نقش زیرساخت در این رشته ورزشی، گفت: وجود مجموعه کوثر و قرار گرفتن استخر این مجموعه در اختیار هیأت سه‌گانه سبب شده است دوره‌های استعدادیابی هیأت بدون‌وقفه دنبال شود و نتیجه این استمرار را به راحتی در تعداد ورزشکاران سازمان یافته می‌توان دید.

رئیس هیأت سه‌گانه استان کرمانشاه با اشاره به عدم حضور اسپانسر در کنار تیم‌های ورزشی، یادآور شد: با توجه به عدم حضور اسپانسر در کنار هیأت سه‌گانه برخی اعزام‌های ورزشی با مشکل مواجه شده که امیدواریم در ادامه این مشکل به‌زودی حل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار