دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با ابزارهای قانونی با احتکار کالا، دپو کالا و افزایش قیمت که دسترسی مردم به کالا را دشوار کند، برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 20 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، محمدحسین صادقی اظهار داشت: با ابزارهای قانونی با احتکار کالا، دپو کالا و افزایش قیمت که دسترسی مردم به کالا را دشوار کند، برخورد جدی خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق بخشنامه‌هایی که برای دادستانی‌های کل کشور ارسال شده هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی است و با هر صنف یا واحدی که اقدام به افزایش قیمت کند، برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: گشت‌های نظارتی هم‌اکنون نیز در سطح بازار فعال خواهند شد و با کمک دستگاه‌های مربوطه از جمله صنعت و معدن تجارت تعزیرات قیمت کالاها را رصد می‌کنند.

صادقی گفت: سازمان صنعت و معدن موجودی انبارها تحت رصد دارد و روزانه باید این موجودی بررسی شود و امتناع از عرضه کالاها به هر نحوی غیرقانونی است و در صورت مشاهده برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: با جدیت با هر گونه فساد مقابله می‌شود و عزم دستگاه قضایی در مقابله با فساد عزم جدی است.

دادستان کرمانشاه گفت: برای چابکی سیستم قضایی برای کاهش آمار ورود پرونده‌های خرد از کل ظرفیت‌های سازش و میانجی‌گری در دعاوی کم اهمیت از ظرفیت معتمدین استفاده شود تا تمام پرونده‌های خرد به سمت دستگاه قضایی سرازیر نشود و بتوانیم به ماموریت‌های اصلی بپردازیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار