فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همه کارکنان انتظامی استان راه پرافتخار شهید جواهری را ادامه داده و به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه کوچکترین اقدام و فعالیتی را نخواهند داد.
کد خبر: ۷۹۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 19 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار "علی اکبر جاویدان" دوشنبه شب در سفر به شهرستان صحنه و دیدار با خانواده شهید "ایرج جواهری" اظهار داشت: راه این شهید پرافتخار ادامه پیدا کرده و همرزمانش اجازه نمی‌دهند خون این عزیز سفر کرده به عرش که در راستای امنیت ریخته شده، هدر برود.

او  با بیان اینکه شهید جواهری در زمره بهترین و کارآمدترین نیرو‌های پلیس قرار داشت و در سال‌های متمادی خدمتش منشاء خدمات بسیاری بود، افزود: خوشنامی، کردار درست، کمک به همکاران و وظیفه شناسی جزو مهمترین خصایص وی به شمار می‌رود که همکارانش به آن‌ها اذعان داشتند.

سردار جاویدان  بیان کرد: امروز پلیس کرمانشاه مفتخر به داشتن افسرانی شجاع، کارآمد و با بصیرت همانند شهید جواهری است که موقعیت شناسی آن‌ها در مواقع حساس باعث شده تا دشمنان و مخلان نظم و امنیت عمومی از رسیدن به اهدافشان بازمانند.

این مقام عالی رتبه انتظامی افزود: اگر امروز ادعا می‌کنیم که کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است سخنی به گزافه نگفته ایم، چرا که در این دیار دلیرمردانی مانند جواهری و افراد دیگری مانند او را داریم که اجازه هرگونه حرکت را از اغتشاشگران و اراذل و اوباش گرفته اند.

او با بیان اینکه رخت شهادت برازنده و زینده شهید جواهری است، گفت: هر کسی لیاقت پوشیدن ان را پیدا نمی‌کند، اما امروز این همکار عزیزمان با به جا گذاشتن نامی نیک از خود و با پوشیدن این لباس زیبا در جوار رحمت پروردگار آرام گرفته است.
سردار جاویدان در پایان بار دیگر با تبریک و تسلیت شهادت سرگرد ایرج جواهری، بر رسیدگی به مشکلات خانواده این شهید والامقام تاکید کرد.

سرگرد شهید ایرج جواهری روز شنبه ۲۵ آبان در جریان حمله اغتشاشگران به کلانتری ۲۴ الهیه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار