مراسم تشییع پیکر سرگرد شهید «ایرج جواهری»، شهید مدافع امنیت بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 18 November 2019
 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، پس از اعلام سهمیه‌بندی اخیر بنزین، برخی از مردم در نقاط مختلف کشور از جمله کرمانشاه که نگران تورم بودند تجمع‌هایی را در راستای گلایه از این افزایش قیمت برگزار کردند تا صدای خود را به گوش مسؤولان برسانند.

اما، در این بین عده‌ای فرصت‌طلب با سوءاستفاده از این تجمعات تلاش کردند فضای جامعه را ناآرام کنند، این افراد با هجوم به‌سمت اماکن دولتی و تخریب اموال عمومی خسارت‌های زیادی را به بار آوردند.

در جریان همین ناآرامی‌ها، عده‌ای از اغتشاشگران که مسلح نیز بودند روز شنبه (25 آبان‌ماه) به‌سمت کلانتری 24 الهیه شهر کرمانشاه به قصد تصرف این کلانتری هجوم می‌برند.

سرگرد شهید «ایرج جواهری» نیز برای حفظ مقر پلیس به دفاع در برابر مهاجمان می‌پردازد، اما ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد، این سرگرد وظیفه‌شناس را بلافاصله به مراکز درمانی انتقال داده، اما حوالی ساعت 2 بامداد روز یکشنبه (‌26 آبان‌ماه) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام هم‌اکنون بر روی دستان مردم شهید‌پرور و ولایت‌مدار کرمانشاه پس از قرائت نماز توسط آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از درب مسجد جامع برگزار و برای برگزاری مراسم خاکسپاری به زادگاهش، شهرستان صحنه انتقال داده شد.

مردم هوشیار استان کرمانشاه با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع شهید جواهری ضمن اعلام میثاق مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، اقدام دشمنان ایران و ضدانقلاب را در ایجاد ناامنی‌های اخیر محکوم و با همبستگی و انسجام ملی باری دیگر اعلام کردند، پاسدار خون شهدا و مدافعان امنیت مردم و کشور خواهند بود.

مردم این خطه مرزی، با رعایت معیارهای منطقی خواسته‌های به‌حق خود را بیان می‌کنند، اما این حق را به کسی نمی‌دهند که مطالبه‌گری در چارچوب قانون آن‌ها را به انحراف کشیده و درصدد تضعیف کشور برآیند.

مردم با بصیرت استان کرمانشاه، به‌خوبی می‌دانند دشمن همیشه منتظر است تا از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به کشور استفاده کند، لذا امروز با حضور باشکوه در مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت، راه‌خود را از منافقان و تخریب کنندگان اموال بیت‌المال جدا کردند و خواستار تلاش بیشتر مسؤولان برای حل مشکلاتشان شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار