حبیب الله وفایی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت:بودجه سال ۹۸ تا کنون ۱۶۰۰ میلیارد تومان از منابع مختلف از جمله اعتبارات استانی نفت و گاز و اعتبارات استانی ویژه متفرقه ابلاغ شده است.
کد خبر: ۷۹۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 18 November 2019

حبیب الله وفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رقم بودجه چیزی حدود ۴۹ درصد ارسال و اعتبارش ابلاغ شده است، اعتبارات هزینه ای ۷ ماهه هم حدود ۵۷ درصد اعتبارات هزینه‌ای که ۴۳۴ میلیارد تومان از آن ابلاغ شده است .

 

وی با اشاره اعتبارات هفت ماهه اول سال خاطر نشان کرد:مطابق نرم های کشوری و زمانی هفت دوازدهم تا به امروز مشکلی در مورد تخصیص اعتبارات نداشتیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود:امسال۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استانی و پانصد و شصت و یک میلیارد تومان هم اعتبارات هزینه ای که این اعتبارات در مجموع ۲۱۶۲ میلیارد تومان می باشد.

وفایی تصریح کرد: با محقق شدن ۴۹ درصد از این بودجه خوشبختانه دولت در برنامه زمانبندی عقب نیست و در تلاش هستیم در نیمه دوم با توجه به درآمد هایی که در کشور خلق می شود پیش بینی شده در بودجه هم منبع درآمد محقق شود و باید تلاش کنیم اعتبارات بیشتری از مرکز دریافت کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار