فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری 24 الهیه در درگیری با اراذل و اوباش و اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۷۹۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 17 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: در جریان ناآرامی های روز گذشته(شنبه) در کرمانشاه، عده‌ای از اغتشاشگران که مسلح نیز بودند به سمت کلانتری 24 الهیه هجوم برده و قصد تصرف این کلانتری را داشتند.

وی افزود: شهید جواهری نیز برای حفظ مقر پلیس به دفاع در برابر مهاجمان پرداخت، اما ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

 جاویدان ادامه داد: این همکار وظیفه شناس بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافت، اما حوالی ساعت 2 بامداد امروز (یکشنبه، 26 آبان) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان با تسلیت شهادت این مامور پلیس به خانواده و همکارانش، اظهار داشت: ماموران پلیس برای تامین امنیت جامعه و مردم حتی از جان خود نیز دریغ نکرده و با همه وجود در راه آرمانهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

مراسم تشییع پیکر شهید ایرج جواهری، فردا (دوشنبه) ساعت 10 از مقابل مسجد جامع به سمت میدان آزادی برگزار می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار