فرماندارشهرستان گیلانغرب گفت : درجریان زلزله آبانماه ۹۶ در این شهرستان تعداد ۴۰۰۳ واحد مسکونی تخریب و ۱۱۰۴۱ واحد نیزتعمیراتی ارزیابی گردیدند .
کد خبر: ۷۹۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 16 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران کرمانشاه محمودیان فرماندارشهرستان گیلانغرب گفت : درجریان زلزله آبانماه ۹۶ در این شهرستان تعداد ۴۰۰۳ واحد مسکونی تخریب و ۱۱۰۴۱ واحد نیزتعمیراتی ارزیابی گردیدند که تاکنون طی مدت بازسازی مناطق زلزله زده با پیگیری و نظارت مستمر خوشبختانه اهداف مورد نظر محقق گردید .

او گفت : در دومین سالگرد وقوع حادثه تلخ زلزله کار مرمت و بهسازی تمام واحد‌های تعمیری انجام گرفته و تا این لحظه ۳۹۳۷ واحد تخریبی احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته اند و تنها احداث ۶۶ واحد مسکونی باقی مانده است .

محمودیان افزود: احداث این واحد‌ها با میانگین پیشرفت ۷۰ درصد درحال انجام است .

او افزود: درخصوص تسهیلات بانکی هم تمامی واحد‌های مورد نظر اعم از احداثی و تعمیری تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

محمودیان افزود: در جریان زلزله ۹۹ مدرسه در شهرستان بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیدند که ۳۲ واحد آن‌ها با ظرفیت ۱۰۰ کلاس درس از نوع تخریبی بود و تا این لحظه به همت خیرین عزیز و اقدامات دولت ۱۶ آموزشگاه تکمیل و به بهره برداری رسیده اند و پیش بینی میشود تا دهه فجر ۶ واحد دیگر به بهره برداری برسد مابقی نیز در حال انجام است و تعداد دو واحد هم جهت احداث نیازمندبه همت خیرین است .

محمودیان احداث دو خانه بهداشت روستایی و بهسازی ۱۷ واحد آسیب دیده را از دیگراقدامات انجام گرفته ذکر نمود وگفت: در حوزه زیرساخت‌های بخش کشاورزی ۲۸۰۰ مورد پرونده‌های خسارت داشتیم که تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۲۳۰ مورد از آن‌ها پرداخت شده ضمن اینکه بالغ بریک میلیارد تومان کمک بلاعوض نیز به ۴۸۰ مورداز زیربخش‌های کشاورزی و دامی پرداخت شده است در حوزه تسهیلات بانکی هم سود تسهیلات امهال شده شهروندان در همه بخش‌ها بوده که صورت گرفته است .

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار