امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بنا به گفته رهبری، انقلاب جمهوری اسلامی با تفکر، عمل و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 15 November 2019
 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، آیت‌الله شیخ مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه‌ مرکز استان با اشاره به سخنان آیت‌الله رئیسی خطاب به قضات که «محکم بایستید، محکم استدلال کنید، محکم حکم بدهید و محکم اقدام کنید»، این رویکرد را مورد تقدیر قرار داد و از وی تشکر کرد.

وی افزود: اگر کارهایمان محکم و الهی باشد و جلوی بخور بخورها گرفته شود کار بسیار ارزشمندی خواهد بود.

علما گفت: بنا به گفته رهبر انقلاب جمهوری اسلامی با تفکر، عمل و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه‌ داد: اکثریت مردم ایران به جز عده کمی بسیجی‌‌اند و همه پای کار هستند و هر ایرانی یک بسیجی بالقوه‌ است.

علما تصریح‌‌ کرد: در عراق هم‌‌ دشمنی اصلی با تفکر بسیجی و بسیجی‌های‌ این کشور است.

خطیب جمعه‌ کرمانشاه بیان داشت: امام راحل معتقد بود انقلاب اسلامی جلوه‌ای از نهضت بزرگ‌ رسول‌الله است و رسول خدا نیز ما را به استقامت نوید می‌دهد.

وی روز ۲۴ آبان‌ماه روز بزرگداشت علامه طباطبایی را یادآور شد و تأکید کرد: ایشان شخصیتی بسیار والا و عالمی بی‌نظیر بود که در همه علوم مهارت داشت و شاید به این زودی‌‌ها جایش پر نشود.

علما میلاد پیامبر(ص) را تبریک گفت و  سالروز تصویب قانون اساسی در ۲۴ آبان در مجلس خبرگان را یادآور شد و گفت: آن زمان در مجلس ۷۰ نفره خبرگان نزدیک ۱۲ نفر از فقهای طراز اول کشور حضور داشتند.

وی همچنین سالروز استقلال فلسطین، ۲۷ آبان سالگرد شهید مهدی زین‌الدین، ۲۹ آبان آغاز هفته بسیج را گرامی داشت.

علما در پایان با سفارش همگان به تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناه، تقوا را سرمایه‌ای بزرگ برای زندگی دانست.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار