مدیر روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه، با بیان اینکه دمای این استان طی روزهای آینده کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوا، طی هفته آینده بین 6 تا 10 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۷۹۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 15 November 2019
 
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،پروانه صفری ، اظهار داشت: براساس نقشه‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز تا اواخر هفته آینده، امواجی ناپایدار به تناوب جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

مدیر روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این شرایط سبب کاهش محسوس دمای هوا می‌شود، افزود: دمای هوا، طی روزهای آینده بین 6 تا 10 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها طی هفته آینده چندان قابل توجه نیست، افزود: فعالیت این سامانه در ساعاتی از روزهای دوشنبه تا چهارشنبه و در نواحی شرقی و شمالی استان نمود بیشتری خواهد داشت و علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها، در نواحی سردسیر نیز به‌تدریج به شکل رگبار پراکنده برف مشاهده می‌شود.

وی، رگبار باران (غالبا پراکنده) گاهی اوقات همراه با وزش باد و احتمالا همراه با رعدوبرق این سامانه ناپایدار اشاره و بیان کرد: تشکیل مه به‌خصوص در اوایل روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از دیگر پیامدهای مورد انتظار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار