عباس سروری در گفتگو با تابناک:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت :روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که همانند سنوات گذشته مراسم راهپیمایی این روز پرشکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 31 October 2019

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: این روز یادآور ۳ واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران در ۳ دوره مختلف است و به همین دلیل این روز را در کشور به عنوان یک روز به یادماندنی ثبت  کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: تبعید امام خمینی (ره)به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳،کشتار جمعی از دانش آموزان به دست رژیم ستم شاهی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ که روز دانش آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود:مراسم راهپیمایی در روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان و شهر کرمانشاه با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می شود .

سروری شعار راهپیمایی امسال را«استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکاست» عنوان نمود.

وی تصریح کرد:مراسم راهپیمایی راس ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ آبان ماه جاری و از میدان انقلاب اسلامی(شهرداری) به سمت مسجد جامع  و مهمان ویژه و سخنران مراسم حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امیدوارم امسال مردم پرشور از سنوات گذشته در این مراسم شرکت کنند تا به جهانیان و دشمنان انقلاب ثابت کنیم مردم ایران سرافراز هیچ وقت در مقابل ظلم و زور آنها کوتاه نخواهند آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار