حجت الاسلام اسماعیل قبادی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بمناسبت حلول ماه ربیع الاول جشن هامتعددی با حضور شیعیان و اهل تسنن در مساجد و حسینیه ها سراسر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۹۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 30 October 2019

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در خصوص برنامه ها ماه ربیع الاول در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: بمناسبت حلول ماه ربیع الاول در مناطق شیعه و اهل سنت استان جشن‌های متعددی برگزار می‌شود، حتی‌المقدور در هر شهرستان اهل تسنن یک الی دو جشن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشن ها با مشارکت، همفکری و همدلی سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: قرار هست که در تاریخ ۲۲ آبان ماه در سالن انتظار با مشارکت روحانیون شیعه و سنی مراسمی برگزار شود.

قبادی تصریح کرد:شیعیان نهم ربیع الاول سرآغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) را روز بزرگی میدانند و  آن را جشن میگیریم زیرا حضرت مهدی (عج) امام حی و حاضر ما هستند که دشمنان برای کم رنگ کردن این مسئله بسیار تلاش می کنند.


به گفته این مسئول در مساجد سطح استان کرمانشاه جشن های باشکوهی با حضور گسترده مردم برگزار می شود که سازمان تبلیغات اسلامی مشوق اصلی این برنامه ها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره به الزام برگزاری جشن ها و اعیاد پس از دو ماه عزاداری، به تشریح برنامه 22 آبان ماه پرداخت و در این باره گفت: مراسم گردهمایی روحانیون شیعه و سنی از طرف دفتر امور اهل سنت و از طرف دفتر امام جمعه با مشارکت سازمان تبلیغات برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار