مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: با همکاری کلینیک صنعت و سازمان بسیج مهندسی استان، کارعارضه‌یابی ۱۰ واحد صنعتی استان تا پایان امسال انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۹۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 28 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، بیژن کردستانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: هدف‌گذاری شده حداقل برای ۱۰ واحد صنعتی استان تا پایان امسال عارضه‌یابی با هدف رفع مشکلات آن‌ها، احیا واحد‌های راکد و نیمه‌فعال انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: برای این منظور از ظرفیت مشاوران توانمند سازمان بسیج مهندسی و کلینیک صنعت استفاده می‌شود که کرمانشاه یکی از استان‌های پیشرو کشور در زمینه همکاری کلینیک صنعت و سازمان بسیج مهندسی است.

وی ادامه داد: از زمان راه‌اندازی کلینیک صنعت تاکنون اقدامات قابل توجهی برای کمک به صنایع استان صورت گرفته است و هم‌اکنون بیش از ۲۰ مشاور در این زمینه فعال هستند.

کردستانی با بیان اینکه مشاوران توانمند شناسایی و در سامانه eservis.isipo.ir ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: واحد‌های صنعتی که درخواست مشاوره و عارضه‌یابی دارند نیز باید درخواست خود را در همین سامانه ثبت کنند.

این مسؤول گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه برای واحد‌هایی که درخواست پایش و عارضه‌یابی دارند حداقل ۲ میلیون تومان یارانه پرداخت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار