کد خبر: ۷۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰ 19 August 2015

آزاده جنگ تحمیلی، عرق به وطن و عشق به امام راحل را دلیل تحمل تمام سختی‌های اسارت عنوان کرد و گفت: نمی‌توان با واژه و کلمات رنج اسارت را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: عشق به امام (ره) دوران سخت اسارت را قابل تحمل می‌کرد

اسماعیل سنگ‌جویی به مناسبت گرامیداشت روز 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در مجتمع گردشگری مهرگان به 66 ماه اسارت خود در زندان بعثی‌ها اشاره کرد.

وی، عرق به وطن و عشق به امام راحل را دلیل تحمل تمام سختی‌های اسارت عنوان کرد و گفت: نمی‌توان با واژه و کلمات رنج اسارت را تشریح کرد.

این جانباز 40 درصدی جنگ تحمیلی تصریح کرد: دشمن بعثی هرگز طاقت دیدن لبخند و دور یکدیگر جمع شدن رزمندگان در اسارت را نداشت به همین دلیل با ایجاد سختی‌ها و شکنجه‌ها سعی در تخریب روحی آنها را داشت.

وی ادامه داد: تمام آزادگان سربلند با توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) و شرکت در دعا و مناجات و اقامه نماز، همدلی و وفاق خود را به بیگانگان نشان می‌دادند.

سنگ‌جویی خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران سختی بود و ما نیز به فرمان حضرت امام راحل برای مقابله با ظالم و ستمگران در سنگر جبهه‌های جنگ حضور یافتیم.

وی با تأکید بر ضرورت همراهی با ولایت فقیه، یادآور شد: امروز نیز همراه با ولایت فقیه در جنگ سرد و نرم باید بسیار هوشیار باشیم زیرا دشمن امروز، فرهنگ، اقتصاد و جوانان ما را هدف قرار داده است.

محمدصادق ایمانی مدیر عامل مجتمع تفریحی و گردشگری مهرگان نیز در همایش مذکور با تبریک به آزادگان، اظهار کرد:  امروز آسایش و آزادی و رفاه مردم حاصل از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا، آزادگان و جانبازان عزیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار