احمد صفری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:برای دریافت پاسخ مثبت جهت امهال وام‌های مردم مناطق زلزله زده نیاز به چانه زنی‌های مجمع نمایندگان و استاندار کرمانشاه دارد.
کد خبر: ۷۹۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 24 October 2019

احمد صفری در خصوص پیگیری موضوع امهال وام های مردم مناطق زلزه زده استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در این زمینه با ریاست مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور ورئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفتگو کردیم که با توجه به شرایط استان کرمانشاه، مبنی بر مرزنشین، شرایط اقتصادی اعم از بیکاری و توسعه نیافتگی و عدم توان مالی مردم این مناطق امهال وام های مناطق زلزله زده در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد:می دانیم افرادی هستند که خانه هایشان تا 70 درصد نیمه کاره رها شده است، به همین منظور از دولتمردان و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که این را به صورت قانون در بیاوریم و مجدداً یکسال تمدید کنیم.

 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، این امهال برای دولت بار مالی خواهد داشت عنوان کرد: به هر حال در شرایط تحریم هستیم، فروش نفت ما به سختی صورت می‌گیرد ولی مردم انتظار دارند، و تعداد قابل توجهی هم نیستند که هزینه زیادی را برای نظام جمهوری اسلامی در بر بگیرد. ولی برای خانواده های که در حال حاضر تحت فشار و سرگردان هستند قابل توجه است.

صفری زمان بررسی و ادامه پیگیری این موضوع را پس از تعطیلات این هفته که در حوزه انتخابی به سر می برند عنوان کرد و در خصوص پاسخ این درخواست در صحن مجلس تصریح کرد: صادقانه بگویم دریافت پاسخ مثبت در این زمینه مستلزم چانه زنی های مجمع نمایندگان و استاندار محترم است، که ضمن دلسوزی همیشگی پای کار باشند، امیدواریم با تلاش های مذکور در این راستا به نتیجه مثبت برسیم و خبرش را به مردم بدهیم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار