رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه از ورود بیش از پنج هزار دانشجوی جدید به دانشگاه پیام نور استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 22 October 2019

به گزارش از خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، بهمن سعیدی پور با مناسب توصیف کردن آمار دانشجویان جدید الورود این دانشگاه، اظهارکرد: از تعداد پنج هزار دانشجوی جدیدی که امسال دانشگاه پیام نور کرمانشاه را انتخاب کرده‌اند، هزار نفر را دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و مابقی را دانشجویان دوره کارشناسی تشکیل می‌دهند.

وی یکی از علل استقبال خوب داوطلبان از دانشگاه پیام نور را در سال‌های اخیر بالا بودن کیفیت آموزش این دانشگاه دانست و گفت: علاوه بر کیفیت بالای آموزش، دولتی بودن، پائین بودن شهریه و پرداخت تسهیلات با بهره کم و بدون بروکراسی‌های اداری برای دانشجویان عواملی هستند که اقبال به این دانشگاه را افزایش داده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه یادآورشد: همچنین براساس آمار، دانشجویانی که دوره کارشناسی خود را در دانشگاه پیام نور می‌گذرانند، برای دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های معتبری پذیرش می‌شوند، بگونه‌ای که درحال حاضر بیش از ۳۰ درصد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان مراکز پیام نور هستند.

وی در ادامه از راه اندازی چندین رشته جدید در دانشگاه پیام نور کرمانشاه برای سالجاری خبرداد و گفت: مدیریت آموزشی، ریاضی مالی، مدیریت امور بانکداری، تکنولوژی آموزشی، روانشناسی و... از جمله این رشته‌ها است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای توسعه عدالت آموزشی آن‌ها را راه اندازی کرده‌ایم.

دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در ۱۴ واحد سطح استان ۱۵ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار