نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: امامزادگان مردم را به سوی وحدانیت و ولایت‌مداری هدایت کردند که برای حفظ ارزش‌های اسلامی باید از آنها پیروی کنیم.
کد خبر: ۷۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 18 August 2015

به گزارش تابناک نقا از فارس  از شهرستان تنکابن، آیت‌الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در همایش روز ملی تکریم امامزادگان استان که به میزبانی تنکابن برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل نخستین حکومت علوی توسط مردم طبرستان و وجود بیش از 600 هزار سادات ثبت شده در اسناد رسمی نشان از ولایت‌مداری مازندرانی‌ها دارد که برای ما افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه مازندران با میزبانی بیشترین امامزاده پناهگاه امن برای فرزندان اهل بیت(ع) بوده و هست، بیان داشت: امامزادگان مردم را به سوی وحدانیت و ولایت‌مداری هدایت کردند که برای حفظ ارزش‌های اسلامی باید از آنها پیروی کنیم.

طبرسی تصریح کرد: رهبری این نهضت بزرگ و تاریخ‌ساز امام خمینی (ره) فرزند سادات است و ملت غیور و ایثارگر ایران به رهبری ولی‌فقیه انقلاب سرنوشت‌سازی را بر دنیا حادث کردند که از اثرات مثبت وجود همین امامزادگان بوده است.

امام جمعه ساری افزود: امروز این نظام ولایی در میان ملل آزاده دنیا به‌ویژه ملت‌های مسلمان الگوی مبارزه با ظلم و استکبارستیزی است که سیره ائمه اطهار و امام‌زادگان نیز همین بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از سال‌ها مبارزه با دشمنان این نظام توانسته است با هدایت ولی‌فقیه قدرت‌های بزرگ دنیا را مجبور به پذیرش ایران به عنوان یک قدرت و نیز احقاق حقوقش کند و همه این توفیقات از برکت وجود امامزادگان و سادات است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران وجود بیش از یک‌هزار و 222 بقعه متبرکه و نیز ثبت بیش از 600 هزار سادات از کل جمعیت بیش از 3 میلیون نفری مازندران و همچنین تقدیم بیش از 10 هزار شهید استان در دوران دفاع مقدس را از اثرات معنوی و برکات وجودی امامزادگان دانست و گفت: منشأ‌ و سرچشمه این نگرش مردم طبرستان از وجود مبارک امامزادگان است. در این همایش از هیئت امنا و خادمان برتر امامزادگان استان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار