کرمانشاه- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه ترافیک مسیر برگشت زائران از خسروی را نیمه سنگین و روان اعلام کرد و از احتمال افزایش آن در روز‌های آینده هفته خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 17 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، سرهنگ محمد حیدری در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان کرمانشاه و مسیر‌های منتهی به مرز خسروی گفت: هم اکنون ترافیک در مسیر رفت زائران روان و سبک بوده و در مسیر برگشت نیمه سنگین و روان است.

اسلام آبادغرب- کرمانشاه پرترافیک‌ترین محور استان

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از احتمال افزایش ترافیک محور‌های مذکور با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی هفته و اربعین حسینی خبر داد و گفت: بیشترین ترافیک ما در محور اسلام آباد غرب- کرمانشاه است.

وی با اشاره به بارش‌های پیش بینی شده در روز‌های شنبه و یکشنبه و نگرانی پلیس از این موضوع گفت: در این روز‌ها که اولین بارش‌های پاییزی را داریم، جاده بسیار لغزنده و صابونی خواهد شد که بسیار خطرناک است.

رانندگان در زمان اولین بارش پاییزی سرعت مطمئنه را رعایت کنند

سرهنگ حیدری خواستار رعایت سرعت مطمئنه به تناسب لغزندگی جاده‌ها از سوی رانندگان شد و گفت: در اولین بارش‌ها سطح جاده آب و روغنی است که اگر رانندگان با احتیاط در آن مسیر‌ها حرکت نکنند ممکن است باعث حوادثی شود.

وی بار دیگر خطاب به زائران حسینی که از مرز خسروی به کشور بازمی گردند، تاکید کرد: حتما قبل از ادامه مسیر خود با خودرو‌های شخصی در ۸ تا ۹ موکب بین راهی استراحت کرده و سپس مسیر خود را ادامه دهند تا دچار حادثه نشوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار