معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با حضور در منزل آزادگان جانباز "نقی زهی" و "رضا محمودزاده" در تبریز از صبر و فداکاری آنها در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 18 August 2015


به گزارش تابناک تبریز سعید شبستری در این دیدارها که دوشنبه شب انجام شد، گفت: به برکت رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهیدان، هم اکنون شاهد اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا هستیم.

وی اظهار کرد: بر اثر رشادت های رزمندگان اسلام و همچنین تحمل و ایستادگی مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران بود که امروز نظام اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی و فناوری در جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

شبستری، حفظ انقلاب، تبعیت و اطاعات از مقام معظم رهبری و خدمت به مردم را از توصیه های اکید شهدای دوران دفاع مقدس بیان کرد و افزود: امروز وظیفه تمامی مسئولان است که در راستای تحقق این سه توصیه مهم شهدا گام بردارند.

وی، تبیین و تشریح دستاوردها و ارزش های دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان و جدید جامعه را از جمله مهمترین وظایف نهادهای فرهنگی و مسئول در زمینه دفاع مقدس و همچنین پیشکسوتان این عرصه برشمرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار را در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل روابط عمومی استانداری و جمعی از خبرنگاران همراهی کردند.

آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس حدود یک هزار و 900 نفر آزاده تقدیم کشور کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار