اسماعیل قبادی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آماده سازی زیرساخت‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی برای اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 23 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل قبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به جلسات تشکیل شده در راستای اجرای برنامه‌های اربعین، رسالت و وظایفی که بر عهده سازمان تبلیغات است تبیین شدند؛ هیئت‌های مذهبی، روحانیون، مبلغین، نمازخانه‌ها و موکب‌ها برای یاری مردم روی کار آمدند و دستگاه‌های اجرای در حال آماده سازی زیر ساخت‌ها هستند و به نظر میرسد که به یاری خدا کار‌ها خوب پیش خواهد رفت.

 وی خاطرنشان کرد: از وظایفی که بر عهده این سازمان است میتوان به اعزام مبلغ به موکب ها، محل‌های اسکان و اردوگاه‌هایی که در قصرشیرین و مرز خسروی واقع هستند اشاره کرد و افزود: همچنین استفاده از نیرو‌های مردمی و روحانیون در موکب‌ها در دستور کار قرار گرفته و مساجد و حسینیه‌ها که به صورت شبانه روزی در سرپل ذهاب و قصر شیرین حضور خواهند داشت اعلام آمادگی کرده اند، بخصوص حسینیه‌های مردمی که با انگیزه بیشتر و با جدیت کمک میکنند.

 قبادی در پایان تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته تصور میشود بین هشتصد تا یک میلیون زائر حسینی از مرز خسروی عبور خواهند کرد. تمام موکب‌هایی که قرار است فعالیت داشته باشند، همه مردم نهاد هستند و البته بعضی از دستگاه‌های دولتی نیز در این امر حمایت خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار