مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: با هدف ارائه خدمات کیفی‌تر، سریع‌تر و مطلوب‌تر تلاش جدی بر این است تا شعبه سوم تامین اجتماعی اردبیل را در دهه فجر امسال راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۷۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 17 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پنبه‌ای پیش از ظهر امروز در آیین تکریم از کارآفرینان نمونه استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه در دو شعبه تامین اجتماعی اردبیل با حجم مراجعات و ارائه خدمات به هموطنان روبه‌رو بودیم سعی کردیم تا شعبه سوم را راه‌اندازی کنیم تا امکان ارائه خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر برای افراد زیرپوشش تامین اجتماعی انجام شود.

وی افزود: سیستم تامین اجتماعی در حال حاضر به صورت 100 درصد مکانیزه خدمات متنوع خود را به هموطنان ارائه می‌کند و تلاش جدی بر این است تا سطح این خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر افزایش یافته و امکان رضایتمندی بیشتر نیز فراهم آید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان اردبیل به عنوان بیمه شده اصلی و تبعی زیرپوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: ما از تمام کارآفرینان خواسته‌ایم تا به صورت اینترنتی لیست بیمه خود را ارائه کنند که در حال حاضر 95 درصد این کار به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

پنبه‌ای تصریح کرد: این امر سبب شده است تا شعبه تامین اجتماعی خلوت‌تر شده و امکان ارائه کیفی خدمات برای آنها فراهم آید.

این مسئول به بخشودگی جرایم بیمه‌ای در سال 92 و 93 اشاره کرد و ادامه داد: رقم بخشودگی جرایم در سال 92 بیش از 91 میلیارد تومان در سال 93 حدود 100 میلیارد تومان و در چهار ماهه اول امسال نیز در حدود 37 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: این بخشودگی از محل ماده 80 و از طریق سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده و تلاش جدی بر این است تا امسال این رقم بخشودگی افزایش یابد.

پنبه‌ای بیان کرد: ما در همه شهرستان‌ها تلاشمان بر این بوده تا با دایر کردن شعبات و نمایندگی‌هایمان به هموطنان ارائه خدمات کنیم که در این ارتباط شعبه سوم تامین اجتماعی اردبیل نیز تا دهه فجر امسال راه‌اندازی شده و امکان بهره‌گیری بیشتر از این توانمندی فراهم می‌آید.

وی کارآفرینان را در حقیقت بازوان حقیقی ایجاد فرصت‌های اشتغال مناسب و انجام بهتر امور در حوزه کارآفرینی و اشتغال توصیف کرد و یادآور شد: تلاش ما بر این است تا بتوانیم برای کارآفرینان واقعی بهترین و شایسته‌ترین فضا را فراهم بیاوریم تا امکان استفاده بیشتر و کیفی‌تر در بهره‌مندی از خدمات تامین اجتماعی فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ما در این مراسم از کارآفرینانی تجلیل می‌کنیم که همراه همیشگی تامین اجتماعی هستند تا ارائه خدمات با کیفیت مطلوب فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
سازمانی به تامین اجتماعی بدهکاره.
تامین اجتماعی هم پول بیمه شدگانش رو گرو ور داشته!
دزدی نیست؟
به بیمه شونده چه؟
خودتون حل کنید مشکلتونو!
پول مردمو بدین...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار