مسئول ستاد عتبات و عالیات مازندران گفت: فراهم کردن 500 خشت طلا برای عملیات ترفیع گنبد طلای امام حسین (علیه السلام) توسط مازندرانی‌ها انجام می‌شود که سهم مردم چالوس از این تعداد 30 خشت طلا است.
کد خبر: ۷۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 17 August 2015
به گزارش تابناک  به نقل از بلاغ بروایت چالوس آنلاین، محمد حسن اصغری روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به تشییع شهدای غواص در استان مازندران اظهار کرد: شعار شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس زیارت یا شهادت بود و امروز به برکت خون همین شهدا به راحتی امکان زیارت عتبات عالیات فراهم شده است.

وی افزود: شهدا آرزوی زیارت کربلا را داشتند و امروز همه ما باید برای بازسازی کربلا و سایر شهرهای زیارتی عراق و سوریه دست به دست هم بدهیم.
مسئول ستاد عتبات و عالیات مازندران در ادامه تصریح کرد: استان مازندران در سالهای 92 و 93 رتبه برتر کشور را از نظر کمک به بازسازی عتبات و عالیات به دست آورد که افتخاری برای همه مازندرانی‌ها است.
اصغری به سهم امسال مازندران از بازسازی حرم ائمه معصومین اشاره کرد و گفت: ساخت 500 متر از صحن حضرت زهرا (سلام الله علیها) در کربلا بر عهده مازندران است که 30 متر آن سهم چالوس است.
این مسئول عملیات ترفیع گنبد طلای امام حسین (علیه السلام) را از دیگر برنامه‌های سال جاری ستاد عتبات و عالیات کشور دانست و تأکید کرد: فراهم کردن 500 خشت طلا برای این عملیات توسط مازندرانی‌ها انجام می‌شود که امیدواریم مردم چالوس 30 خشت طلا به این گنبد اهدا کنند.
وی در پایان با بیان اینکه مردم ایران همیشه در طول تاریخ از عاشقان و مریدان اهل بیت (علیهم السلام) بودند، گفت: همین عشق و علاقه رمز پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس و سایر بحران ها بوده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار