استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به تجربه مشترک قم و مشهد به عنوان دو استان مهم زیارتی کشور در میزبانی زائران ایرانی و خارجی، گفت: باید با مشارکت و استفاده از تجربیات موفق یکدیگر زمینه اعتلای جایگاه این دو استان در زمینه توریسم مذهبی را فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 16 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار با استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، افزود: همه ساله میلیون ها زائر از اقصی نقاط کشور و جهان اسلام به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف می شوند.

وی نیاز قم به توسعه زیرساخت های زیارتی و امکانات خدماتی و رفاهی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: علی رغم تلاش های صورت گرفته در فراهم کردن این زیرساخت ها، هنوز با نواقص و مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه شناخت مشکلات و آسیب ها کار سختی نیست، به اولویت بندی مسائل قم اشاره و خاطرنشان کرد: باید با برگزاری جلسات کارشناسی به دنبال رفع این مشکلات باشیم.

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مذهبی شهر مقدس قم، این خطه را مصداق بارز وحدت حوزه و دانشگاه دانست و گفت: این اتحاد باید در دولت تدبیر و امید توسعه یابد.

علی رشیدیان میزبانی قم و مشهد از زائران را پیشانی نظام جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: این دو شهر باید در برخورد، تعامل و خدمات رسانی به زائرین در تراز اول کشور باشند.

استاندار خراسان رضوی و جمعی از خدام آستان مقدس امام رضا(ع) که برای شرکت در مراسم دهه ی کرامت به قم سفر کرده بودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار