کد خبر: ۷۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 16 August 2015

شهردار منطقه 10 کرج گفت: توسعه فضاهای سبز، ‌پارک و بوستا‌ن‌ها در منطقه 10 در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس کمالی روستا ظهر امروز در حاشیه بازدید از پارک 6.5 هکتاری بهشت در این منطقه اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این منطقه انجام شود توسعه فضاهای سبز و ارتقای سرانه‌های فضاهای سبز در محلات مختلف این منطقه است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا با بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم مسیر توسعه خدمات را در این منطقه هموارتر کنیم، افزود: حفظ و نگهداری فضاهای سبز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط شهروندان به صورت دقیق و درست انجام شود.

شهردار منطقه 10 کرج با اشاره به اینکه شهرستان فردیس فاقد استانداردهای لازم در زمینه فضاهای سبز و امکانات رفاهی و خدماتی است، افزود: باید با اختصاص اعتبارات، در جهت رفع محرومیت‌ها در این شهرستان گام برداریم.

کمالی روستا در ادامه سخنان خود به پارک 6.5 هکتاری بهشت در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری این پارک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه با افتتاح این پارک به سرانه فضاهای سبز مردم در این منطقه افزوده می‌شود، افزود: البته با توجه به کمبود این فضاها همچنان رشد و ایجاد سرانه فضای سبز و احداث فضاهای تفریحی و گردشگری در اولویت شهرداری قرار دارد.

کمالی روستا در ادامه سخنان خود به پروژه تراش و روکش خیابان سعدی به طول تقریبی 2 کیلومتر، روکش آسفالت لاین کندرو جاده شهریار حدفاصل شهرک وحدت تا بلوار طالقانی، جدول‌گذاری معابر ضلع غربی جاده ملارد از گلستان 50 تا 62، جدول‌گذاری بلوار امیرکبیر در شهرک رزکان و بهسازی انهار سرحدآباد اشاره کرد و گفت: بهسازی معابر اصلی و فرعی شهرک سرحدآباد از دیگر اقدامات عمرانی در دست اقدام منطقه 10 شهرداری کرج در سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار