جانشین انتظامی ایلام:
جانشین انتظامی ایلام گفت: استان ایلام و پایانه مرزی مهران امسال همانند سال‌های گذشته و بهتر از آن، با تمهیدات لازم اندیشیده شده، از زائران اباعبدالله الحسین (ع) استقبال و آنان را را با تکریم روانه دیار دوست خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 03 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ شهاب عزیززاده اظهار داشت: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا و با توجه به استقبال مشمولان جوان مشتاق زیارت کربلای معلی و همچنین با توجه به ضرورت و اهمیت شرکت حداکثری در پیاده روی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تصمیماتی برای خروج این دسته از مشمولان اندیشیده شده است.

وی افزود: به منظور تکریم و فراهم کردن رضایت مشمولان عزیز زائر عتبات عالیات، کلیه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت تحصیلی در سنوات مجاز تحصیلی به شرط آنکه در بازده زمانی ۷ مهر ماه لغایت ۱۳ آبان ماه درخواست خروج از کشور از طریق سامانه اینترنتی سازمان وظیفه عمومی ثبت کنند بدون اخذ وثیقه و ضمانت بانکی مجوز خروج از کشور برای آنها صادر خواهد شد.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: شرط خروج مشمولان یاد شده ثبت نام در سامانه اینترنتی سازمان وظیفه عمومی و در بازده زمانی مشخص شده است که می‌طلبد این عزیزان حتماً این مورد را مد نظر داشته و پس از تکمیل ثبت نام و داشتن گذرنامه معتبر و زمان دار به مرز مهران مراجعه کنند.

عزیززاده تصریح کرد: استان ایلام و پایانه مرزی مهران امسال نیز همانند سال‌های گذشته و بهتر از آن، با تمهیدات لازم اندیشیده شده، از زائران اباعبدالله الحسین (ع) استقبال و آنان را را با تکریم روانه دیار دوست خواهد کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار